زلزله چیپ علیپور در ترکیب پرسپولیس/ بازگشت سید جلال حسینی

سایت بدون – تغییرات ترکیب پرسپولیس همچنان ادامه خواهد داشت اما شاید عجیب‌ترینش حضور سیدجلال حسینی در ترکیب اصلی بازی امروز مقابل فولاد باشد. شاید اگر تا چند ماه قبل می‌شنیدید که سیدجلال جایی در ترکیب اصلی ندارد از تعجب شاخ در می‌آوردید و چشمان‌تان از حدقه در می‌آمد اما در همین دو سه ماه اخیر کالدرون کاری کرده تا امروز به خاطر بازی دادن احتمالی به حسینی در عجب باشیم!
دیروز شایعه شده بود سیدجلال حسینی به ترکیب اصلی برمی‌گردد. می‌گفتند تغییر خط دفاع پرسپولیس این است که سید جای شجاع را می‌گیرد. یاد روزهایی افتادیم که علی دایی در تیم ملی بعضاً از سیدجلال در دفاع راست استفاده می‌کرد و البته سید مثل همه مدافعان راستی که رونده نیستند فقط خوب آن منطقه را می‌بست و تمام.
در مورد کالدرون می‌گویند او بدون اینکه شجاع را در تمرینات قبل از بازی با ماشین‌سازی در دفاع راست بازی داده باشد روز بازی این تصمیم را گرفته که واقعاً نمی‌دانیم چقدر این شایعه را باید جدی بگیریم و باور کنیم. این را گفتیم تا بگوییم اگر دیدید امروز سیدجلال مدافع راست پرسپولیس شد اصلاً تعجب نکنید چون گابریل استاد کارهای عجیب است. اما خب این احتمال هم وجود دارد که مثلاً شیری یا نعمتی در آن منطقه از زمین بازی کنند و یکی از بین کنعانی یا انصاری بیرون بنشیند. در عین حال علامت سؤال‌های بیشتری هم در ذهن‌مان شکل می‌گیرد مبنی بر اینکه تیم در بازی قبل با زوج انصاری – کنعانی گلی نخورده و اگر در تهران تیم خطیبی را نبرده این دو مدافع که مقصر نیستند. یعنی بیرون گذاشتن یکی از این دو نفر در ظاهر مسأله و آنچه تجربه فوتبالی‌ها می‌گوید عقلانی نیست مگر اینکه مرد آرژانتینی در رودربایستی با مدافعان میانی‌اش افتاده و هر هفته آنها را بازی بدهد. اتفاقی که در بازی با ماشین سازی با فرستادن شجاع به دفاع راست رخ داد و این پرسش بزرگ را برای همه ایجاد کرد که «چرا اینجا؟» امروز احتمال بازی کردن سیدجلال حسینی وجود دارد و شاید کاپیتان اول بازوبند را در فولاد آره‌نا ببندد. اگر اینچنین شود کالدرون، سیدجلال را در آستانه آزمون فوق‌العاده دشواری قرارداده است. از آن دست امتحان‌هایی که می‌تواند مهم‌ترین بازیکنان تیم را هم خراب کند. یادتان باشد فصل قبل تنها باخت برانکو در نیم فصل دوم را همین فولاد در اهواز رقم زد. آزمونی که باعث شد نادری دیگر به دفاع میانی نرود.

مطلب پیشنهادی

امیر جدیدی در فیلم جدید اصغر فرهادی در نقش منصور بهرامی/ پس از قهرمان

ستاره سینما در تازه‌ترین فیلم کارنامه خود، نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی خواهد کرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *