سنگ تمام علیرضا بیرانوند برای لرستانی‌ها/ عکس

سایت بدون -علیرضا بیرانوند که در روزهای اخیر توانسته بود کمک های مردمی قابل توجهی برای مردم سیل زده لرستان فراهم کند امشب و بعد از بازی پیکان به درفشی فر رفت تا مثل دیگران به بار زدن این اقلام کمک کند. ساعتی قبل ۱۲ دستگاه کامیون کمک های مردمی را به لرستان بردند. بیرانوند هم با اجازه برانکو راهی این شهر شد.

. بیرانوند در این زمینه گفت: وضعیت از نظر کمک رسانی مردم خیلی خوب است. من واقعا دست شان را می بوسم که اعتماد کردند و کمک ها را به اینجا فرستادند تا ما هم برای مردم شهرم که مطمئن باشند به فکرشان هستم بفرستم. روز گذشته با پیکان بازی داشتیم اما همه فکر من نزد مردم لرستان بود و آنها نیز مطمئن باشند که خودم مسئولیت رساندن این کمک ها را بر عهده گرفتم.

بیرانوند ادامه داد: در مقایسه با کمک مردم من هیچ کاری انجام ندادم. باز هم از دوستانم و مردم تشکر می کنم.این کمک ها به هیچ ارگانی فرستاده نمی شود و خودمان شخصا راهی لرستان خواهیم کرد. ضمن اینکه از نیروهای امدادی لرستان هم تشکر ویژه ای دارم. من چون خودم یکشنبه شب راهی دبی هستم نمی توانم مستقیم به لرستان بروم اما شخصا پیگیری انجام می دهم تا این کمک ها به همه روستاها و شهرها برسد. این کمک ها نیز ادامه دار خواهد بود و همینجا به پایان نخواهد رسید.

لطفا با لمس عکس زیر عضو کانال تلگرامی بدون شوید
Image result for telegram

مطلب پیشنهادی

امیر جدیدی در فیلم جدید اصغر فرهادی در نقش منصور بهرامی/ پس از قهرمان

ستاره سینما در تازه‌ترین فیلم کارنامه خود، نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی خواهد کرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *