شاگردان گل‌محمدی در اقدامی هماهنگ از مشکلات مالی گله کردند/مخاطب پرسپولیسی‌ها کیست؟!

سایت بدون -اوضاع مالی پرسپولیس خراب است و با اینکه این تیم با اسپانسری جدید به توافق رسیده و از شنبه گذشته هم کارشان را رسما با یکدیگر آغاز کرده‌اند، اما هنوز خبر خوبی از داخل تیم به گوش نمی‌رسد و حتی شاهد آن هستیم که استوکس تا دیروز به خاطر نرسیدن پول حاضر به امضای قراردادش نبود و حالا هم انصاری‌فرد ادعا می‌کند که او برای دریافت پول به تهران می‌آید.باشگاه بعد از تعطیلی نیم‌فصل به بازیکنان تیم این قول را داده بود که پیش از شروع بازی‌های لیگ برتر، پرداختی آنها را به ۵۰ درصد می‌رساند و برخی بازیکنانی که از فصل قبل طلب دارند هم مطالبات‌شان تسویه می‌شود تا دیگر مشکلی برای ادامه کار وجود نداشته باشد. اما از دیروز بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر رسما آغاز شد و هیچ‌کدام از وعده‌های مدیر باشگاه محقق نشد تا با اینکه سرخ‌ها، پیروز نبرد بزرگ شده بودند، در پایان با چهره‌های اخم‌آلود و صحبت‌های تند ورزشگاه آزادی را ترک کنند.تجربه پیش از این نشان داده که بازیکنان پرسپولیس در این‌گونه موارد موضع‌گیری‌های هماهنگ و یک‌سویی را اتخاذ می‌کنند که این موضوع در تیم رقیب هم دیده می‌شود. دیروز هم در مصاحبه بعد از بازی بازیکنان پرسپولیس یک موضوع به صورت مشترک از زبان آنها شنیده شد و آن هم به بحث مشکلات مالی تیم برمی‌گردد. البته بعید است مخاطب این اعتراض‌ها مدیریت باشگاه باشد، چراکه مدیرعامل پرسپولیس هم همین حرف‌ها را در روزهای اخیر تکرار کرده است! تقریبا تمام بازیکنان سرخ به غیر از علیرضا بیرانوند که حالا با ترانسفرش در فصل بعد قصد دارد تا حدی مشکلات مالی باشگاه را برطرف کند، از بی‌پولی و مطالبات‌شان نالیده‌اند که می‌توانیم در ادامه همین مطلب به بخشی از این صحبت‌ها نگاهی گذرا داشته باشیم.
وحید امیری مشکلات اقتصادی مربوط به همه کشور است و ما هم این مسائل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ درک می‌کنیم. اما ما هم ورزشکار هستیم و تا یک‌جایی می‌توانیم تمام توان‌مان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگذاریم. باشگاه دوست دارد به وعده‌هایش عمل کند و ما هم وظیفه داریم تمام تلاش‌مان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دهیم. من این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌دانم که خیلی از تماشاگران برای حضور در استادیوم کار سختی دارند، ولی ما هم در این مقطعی که حضور داریم هنوز دریافتی‌مان به یک‌سوم هم نرسیده است.
سیدجلال حسینی واقعا شرایط اصلا خوب نیست. مشکلات زیاد است. آقای انصاری‌فرد قول داد، امیدوارم مشکلات حل شود و منتظریم شرایط بهتر شود. ما از سال گذشته طلب داریم، اما متاسفانه هیچ نگاهی نمی‌شود و دست‌مان به هیچ‌جا بند نیست.
کمال کامیابی‌نیا از فصل قبل هم طلب دارم و امیدوارم مسئولان هرچه زودتر فکری به حال این موضوع کنند. در هفته‌های گذشته فقط وعده شنیدیم، اما هیچ‌وقت وعده‌ها عملی نشد. امیدوارم این آخرین هفته برای شنیدن وعده‌ها باشد. انصاری‌فرد قول داد آخر هفته طلب‌ها را پرداخت کند.
مهدی ترابی همه شاکی و ناراحت هستند ولی آقای انصاری‌فرد قول داده مشکلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کند. کسی در نیم‌فصل پولی نگرفته و امیدوارم با تدابیر مدیرعامل باشگاه این مشکلات حل شود.
محمد انصاری بچه‌ها از سال گذشته طلب دارند و فکر می‌کنم کمترین درصدی بوده که در چند سال گذشته گرفته‌ایم.
شجاع خلیل‌زاده تا الان ۲۵ درصد گرفته‌ایم که فکر می‌کنم کمترین دریافتی بین همه باشگاه‌هاست. ما تاکنون اعتراضی به این موضوع نکرده‌ایم. مسئولان باید به فکر باشند، چراکه برخی بازیکنان کرایه تاکسی هم ندارند. عالیشاه امروز می‌گفت کرایه خانه ندارد و بازیکنان به او کمک کردند. ما بهترین تیم آسیا هستیم و نباید مشکلات مالی داشته باشیم. قیمت کفش فوتبال به ۴ میلیون رسیده است و بعد از ۳ بازی هم دیگر نمی‌توان از آن استفاده کرد. ای‌کاش اول پول بازیکنان را بدهند و بعد بازیکن بگیرند. بشار رسن چند سال برای تیم بازی کرده و پول وی را هم نداده‌اند. یک‌سری بازیکنان باید خرج خانواده بدهند، اما در شرایطی که داریم حتی یک رستوران هم نمی‌توانند بروند.
علی علیپور انتظار داشتیم قولی که از طرف مسئولان باشگاه داده شده، قبل از بازی با تراکتور عملی شود و پرداختی‌ بازیکنان به ۵۰ درصد برسد ولی آنها به تعهدات‌شان عمل نکردند که امیدواریم این اتفاق بیفتد.
مهدی شیری امیدوارم مسائل مالی هرچه سریع‌تر حل شود. بازیکنان پرسپولیس واقعا مشکل دارند و امروز هم در هتل درمورد این مشکلات با هم صحبت کردیم.

مطلب پیشنهادی

امیر جدیدی در فیلم جدید اصغر فرهادی در نقش منصور بهرامی/ پس از قهرمان

ستاره سینما در تازه‌ترین فیلم کارنامه خود، نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی خواهد کرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *