وحید امیری به کجا می رود؟پرسپولیس، تراکتور یا قطر؟

سایت بدون -روزگذشته برخی از رسانه های ترکیه ای از قول ارطغرل دوغان نایب رئیس باشگاه ترابزون اعلام  کردند که وحید امیری از جمله بازیکنانی است که از این تیم جدا خواهد شد. در همین رابطه ابوذر تیموری وکیل وحید امیری با تایید این خبر ” گفت:« جدایی وحید امیری از ترابزون قطعی است.» او همچنین اعلام کرد که اکنون این بازیکن پیشنهاداتی را از دیگر تیم ها دارد و با انتخاب یکی از این پیشنهادات فصل آینده را با تیم جدید شروع می کند.


مقصد بعدی  کجاست؟


روز گذشته نایب رئیس باشگاه ترابزون اسپور در مصاحبه ای که با رسانه های ترکیه ای داشت اعلام کرد که تراکتورسازی و مصطفی دنیزلی سرمربی ترکیه ای این تیم مشتری جدی وحید امیری هستند. با توجه به قدرت تراکتور در جذب بازیکن باالطبع رقابت دیگر باشگاه های ایرانی برای جذب امیری با این تیم دشوار باشد اما وقتی پای پرسپولیس وسط باشد ماجرا کمی متفاوت می شود.


وکیل این بازیکن تایید کرد که پرسپولیس هم برای جذب بازیکن سابقش دست به کار شده است. پرسپولیسی ها که گابریل کالدرون آرژانتینی چند روز است هدایت این تیم را به عهده گرفته اما یک مشکل بزرگ دارند و آن لیست بازیکنان بزرگسال است. این لیست با جذب فرشاد احمدزاده پر شده و کمی وضعیت را برای سرخ ها دشوار کرده است. نکته دیگر اینکه با ورود احمدزاده تعداد بازیکنان کناری این تیم که داعیه بازی کردن فیکس دارند افزایش پیدا کرده و این ماجرای حضور امیری را پیچیده می کند. با این وجود اگر کالدرون بخواهد می تواند با خارج کردن یکی  دو اسم جا را برای ورود امیری باز کند و این مستلزم این است که پرسپولیس بتواند در رقابت نقل و انتقالاتی برنده شود. این تیم علاوه بر تراکتور رقیبان دیگری دارد. گفته می شود باشگاه  هایی از کشور قطر نیز خواهان جذب وحید امیری هستند و این شاید مسیر ستاره ملی پوش و چپ پا را به سوی حاشیه خلیج فارس کج کند.


او یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ بود و از همانجا بود که ترابزون اقدام به جذبش کرد. او در فوتبال ترکیه البته که فصل متفاوتی را داشت  و در ۲۶ بازی از مجموع بازی های سوپرلیگ و جام حذفی این کشور بازی کرده و سه گل هم زد. او البته سه بازی ابتدای فصل و یک بازی در هفته بیست و سوم را به دلیل مصدومیت از دست داد و در مجموع فصل فوق العاده ای را پست سرنگذاشت. این در حالی است که او پیش از آن در دو فصل حضورش در پرسپولیس یکی  از مهره های کلیدی برانکوایوانکوویچ بود و توانست دو قهرمانی متوالی را با پیراهن سرخ به دست بیاورد.

مطلب پیشنهادی

نقشه ‌سیاه‌ برای فرار از بدهی ۲۰۰ میلیونی

مردی که متهم است برای فرار از بدهی ۲۰۰ میلیونی، همکارش را آزار داده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *