پیشخور کردن، سنت مدیران آبی/استقلال تا ۱۴۰۰ پولی از تبلیغات نمی‌گیرد؟



سایت بدون – استقلال علاوه بر بدهی‌های انباشته با یکسری بدهی‌ها که متعلق به سال‌های اخیر نیست مواجه است که انباشت این دیون کار را برای مدیران جدید این باشگاه در آینده دشوار خواهد کرد.
یکی از این دشواری‌ها مربوط به زمان مدیریت سیدرضا افتخاری است که در دوران مدیریت خود به دلیل فقدان بودجه کافی و کسری‌ها متفاوت با تصویب اعضای هیأت مدیره وقت مبالغی از حق تبلیغات که متعلق به سال‌های بعد بود را در سال‌های مدیریت خود هزینه کرده است؛ به طوری که در برخی اسناد مالی باشگاه به چشم می‌خورد که مدیرعامل سابق استقلال بودجه‌هایی که متعلق به فصل هجدهم بوده را نیز در سال‌های مدیریت خود هزینه کرده است.
اقدام افتخاری که به نظر می‌رسد ناشی از عقد قرارداد سنگین و پذیرش شروط تازه شفر بود برای مدیران بعدی استقلال دشواری‌هایی ایجاد کرد تا آنها نیز ناچار به اجرای همان روش شوند به گونه‌ای که گفته‌ می‌شود در دوران مدیریت فتحی نیز مبالغی که متعلق به سال‌های آتی است حتی تا سال ۱۴۰۰ برای دوران مدیریت او هزینه شده است.
به این ترتیب هر مدیری بر مسند کار قرار بگیرد احتمالاً یا ناچار به پرداخت مبالغی شخصی خواهد شد که این هم برای استقلال در آینده مشکل ایجاد می‌کند و یا اینکه باید به مانند همین مدیران بودجه‌هایی که متعلق به سال‌های دورتر است را در فصول مدیریتی خود هزینه کند.
علاوه بر این مصائب، باشگاه استقلال باید برخی مبالغ را که از اسپانسر‌ها گرفته به آنها بازگرداند.
شاهرخ سبک‌دست یکی از همین افراد است که از باشگاه استقلال طلب میلیاردی دارد. عضو سابق اقتصادی باشگاه استقلال این موضوع را هم تأیید کرده است.
به جز او دیگر افراد نیز هستند که مبالغی به باشگاه استقلال داده‌اند که باید با آنها تسویه شود.
گذشته از اینها از لابه‌لای اسناد مالی باشگاه استقلال خبر می‌رسد که دستمزد دیاباته پرداخت نشده و به احتمال فراوان موضوع استراماچونی، مشکلاتی را به لحاظ مالی برای باشگاه استقلال ایجاد خواهد کرد مگر آنکه این مربی پیگیر دریافت الباقی حقوق نباشد.
 

مطلب پیشنهادی

امیر جدیدی در فیلم جدید اصغر فرهادی در نقش منصور بهرامی/ پس از قهرمان

ستاره سینما در تازه‌ترین فیلم کارنامه خود، نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی خواهد کرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *