چرا دژاگه به تراکتور برنمی‌گردد؟/ اشکان به دنبال تیم اروپایی



سایت بدون -خیلی وقت است باشگاه تراکتور منتظر بازگشت اشکان دژاگه است تا تمریناتش را با سرخ‌پوشان تبریزی شروع کند اما او هنوز برنگشته. این انتظار دیگر دارد طولانی می‌شود، انتظاری که معلوم نیست چه نتیجه‌ای در بر دارد. مسوولان باشگاه تراکتور وقتی مصطفی دنیزلی را به‌عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب و معرفی کردند، از همه بازیکنان خواستند در تمرینات شرکت کنند چون دنیزلی تأکید کرده بود همه باید باشند. در این میان خبر رسید مسعود شجاعی، احسان حاجی‌صفی و اشکان دژاگه به دلایلی به دنبال جدایی هستند اما این اتفاق ظاهرا شدنی نبود چون همه آنها با تیم قرارداد داشتند. به این ترتیب شجاعی و حاجی‌صفی به تمرینات برگشتند و کار را زیر نظر دنیزلی شروع کردند اما خبری از اشکان دژاگه نشد. در این مورد از شجاعی سوال شده بود که او هم از بازگشت دژاگه خبر داد اما این اتفاق هنوز رخ نداده.
با این انتظار، کسی نمی‌داند اشکان دژاگه چه تصمیمی دارد. هر بار مسوولان باشگاه خبر می‌دهند او قرار است به تمرین بعدی تیم برسد. در تبریز قرار بود در دور دوم تمرینات حضور پیدا کند اما این اتفاق نیفتاد.
 قبل از اینکه تیم به اردوی ترکیه برود، این بار خبر رسید اشکان قرار است خود را به اردوی ترکیه برساند اما باز هم خبری نشد. نکته جالب این است که خود اشکان دژاگه تا به حال نسبت به این صحبت‌ها واکنشی نشان نداده، نه گفته که برمی‌گردد و نه گفته تصمیمی برای بازگشت ندارد. همین سکوت باعث بلاتکلیفی تراکتوری‌ها شده. این در حالی است که دژاگه ۲ فصل دیگر با تراکتور قرارداد رسمی دارد اما با این وجود مسوولان باشگاه تراکتور، تا به حال به صورت جدی از او نخواسته‌اند که برگردد. یعنی با وجود داشتن قرارداد، تا به حال هیچ‌کدام از مسوولان باشگاه تراکتور نگفته‌اند که دژاگه به خاطر اینکه قرارداد دارد «باید» برگردد و کارش را با تیم دنبال کند.
اینها نشان می‌داد ظاهرا ‌بندی در قرارداد اشکان دژاگه وجود دارد که او توانسته با خیال راحت در تمرینات غیبت داشته باشد. گفته می‌شود در قرارداد دژاگه با تراکتور آمده، در صورتی که او پیشنهادی از تیم‌های اروپایی داشته باشد، می‌تواند قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند و جدا شود. با این شرایط، به نظر می‌رسد دژاگه این روزها سخت در تلاش است تا بتواند به یک تیم اروپایی ملحق شود تا کنار خانواده‌اش باشد چراکه اشکان زمانی که به تراکتور آمد، خانواده‌اش را به ایران نیاورد و آنها در اروپا ماندند. شاید همین دوری باعث شد او حالا به دنبال حضور در یک تیم اروپایی باشد تا با خیال راحت قراردادش با تراکتور را فسخ کند و به اروپا برگردد. البته تراکتوری‌ها تا به حال صحبتی در این زمینه نداشته‌اند و دلیل غیبت او در تمرینات را مصدومیت عنوان کرده‌اند، در حالی که اگر بازیکنی مصدوم باشد، می‌تواند در تیمی که با آن قرارداد دارد، دوران نقاهت خود را بگذراند یا حداقل با مسوولان باشگاه در این زمینه هماهنگ باشد تا هر بار خبر بازگشت این بازیکن به زمان دیگری موکول نشود.
در هر صورت اگرچه هنوز هم مشخص نیست وضعیت اشکان دژاگه به چه صورت خواهد شد و آیا او برمی‌گردد یا نه اما این بار غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز از حضور دژاگه در هفته دوم اردوی ترکیه خبر می‌دهد: «مشکلی بابت بازگشت دژاگه نداریم و این بازیکن از هفته دوم تمرینات تیم در ترکیه، به اردوی‌مان اضافه می‌شود.»
 اگرچه این صحبت‌ها و تعیین زمان برای بازگشت دژاگه تکراری شده اما ظاهرا این دفعه با دفعات قبل کمی فرق دارد چون مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتور هم با دژاگه صحبت کرده: «با اشکان دژاگه صحبت کرده‌ام، او مشکلاتی دارد که به‌زودی حل خواهد شد و تا هشت یا ۹ روز دیگر به جمع ما اضافه می‌شود.» با این شرایط باید منتظر ماند و دید که این خبر بازگشت با دفعات قبل فرق دارد و اشکان به تمرینات برمی‌گردد یا باز هم شاهد یک اتفاق تکراری خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی

امیر جدیدی در فیلم جدید اصغر فرهادی در نقش منصور بهرامی/ پس از قهرمان

ستاره سینما در تازه‌ترین فیلم کارنامه خود، نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی خواهد کرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *